2014 m. gruodžio 18 d., ketvirtadienis

Facebook Ego

-žiūrėk, kokia MANO foto, (koks AŠ gražesnis, nei tu);
-žiūrėk, kokia muzika MAN patinka,( geresnė, nei tau patinka) ;
-žiūrėk, kokį meną AŠ mėgstu, (tokio turbūt net nesupranti) ;
-žiūrėk, kiek daug pinigų AŠ galiu mokėti už pavalgymą mieste (turbūt už tiek savaitę maitiniesi);
-žiūrėk, kokiam klube AŠ dabar esu (tavęs turbūt net face control nepraleistų);
-žiūrėk, kokie MANE supa žmonės, (tave irgi suptų, jei būtum toks, kaip AŠ);
-žiūrėk, kiek daug AŠ myliu, (taigi esu geresnis, nei tu, nes kažką suprantu, ko tu ne);
-žiūrėk, kiek daug AŠ nekenčiu, (taigi, esu geresnis, nei tu, nes kažką suprantu, ko tu ne);
-žiūrėk, kiek daug MANE followina ir laikina, (nes AŠ populiaresnis, nei tu);
... ir galiausiai:
-žiūrėk, kaip AŠ moku numesti socialinį komentarą, (nes esu įžvalgesnis, nei tu).

90% feisbuko postų pagrindinė  esmė. Manojo posto esmė yra paskutinis punktas. Ego, ego everywhere!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą